کیا پوشک هانیز میبندن راضی هستید؟

۱۴ پاسخ

من همیشه ببم استفاده میکردم دیشب شوهرم پوشک هانیز خرید حس میکنم خوبه خیلیم سبکه

مامان پناه چی نوشتی
نتونستم بخونم
نظرت بابت لباس خیلی برام مهمه
میشه دوباره تایپ کنی

من میبندم واقعا خوبه

عالیه

درخواست میدی از من نمیشه عزیزم

بشدت راضی ام عالی عالی نم نمیده اصلا سایزشم خیلی خوبه چسبشم عالی

من میبستم ۵۰ درصد راضی بودم اندازه مولفیکس جذب نداره

عالیه هانیز

خیلی خوبه

من همیشه هانیز میگیرم سایز بندیاش خوبه

عالیه

خیلی خوبه من یکی دوبار خریدم ن نشتی داشت ن بو میگرفت

همیشه هانیز گرفتم و شورتی مای بی بی
مرسی و مولفیکس ام تست کردم

من ، بله راضی ام خوبع

سوال های مرتبط

مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱ سالگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱ سالگی