خانما چطوری آدم بفهمه طبیعیه یا سزارین

۴ پاسخ

خانما زیر سینه طرف چپم تیر میکشه میسوزه موقع نشستن و غذا خوردن کسی میدونه چرا اینجوری میشم

دکتر تشخیص میده
طبق لگن
پوزیشن جنین
وزن جنین
و یه سری از شرایط خاص مادر

سونوگرافی میری
سفالیک طبیعی
بریچ سزارین

سونو بری معلومه دیگه سفالیک باشه بچه میشه طبیعی بریچ باشه سزارین

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی