۳ پاسخ

چه فرقی داره زایمان کردی دیگه طبیعی و سزارین باید کاچی بخورن بخاطر پاکسازی رحم

سلام
عزیزم کاچی کلا برای بعد از زایمان هست ربطی به طبیعی و سزارین نداره

کلا باید بخوری جون بگیری

سوال های مرتبط

مامان گیتی و میکائیل مامان گیتی و میکائیل ۴ ماهگی