برای بعد سزارین چه کمپوتی خوبه ببریم؟

۷ پاسخ

آناناس برای ترمیم زخم عالیه ولی چون باید کارکرد روده داشته باشین انجیر و گلابی بهترن

انجیر و گلابی خیلی خوبه که شکمت هم راحت کار بکنه ، برای خواهر شوهرم خود بیمارستان گفت این دو تا رو بگیرید

آناناس

گلابی
انجیر
و بعد آناناس
الوورا
میکس کن ببر
برا زخم عالیع

آناناس شنیدم بهتره

اناس میبرم

من گلابی و آناناس میخرم
انجیر فکر نکنم داشته باشن
اگه داشتن عالی بود

سوال های مرتبط

مامان 👶💙فسقل مامان 👶💙فسقل ۱۱ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا روزهای ابتدایی تولد