خانما.درد زير شكم عاديه تو اين هفته

۴ پاسخ

کلا تو بارداری تا وقتی لکه یا خونریزی نداشته باشی عادی

اره منم همینجوریم گاهی اوقات خیلی بد زیر دلم درد میگیره ترس همه جونم و میگیره میگم نکنه بد باشه

اره خواهر نگران نباش هر دقیقه یجامون درد میگیره

تیر دوثانیه ای میکشه سنگینه انگاری حال ندارتری تا هفته های قبل طبیعیه منم همینجوری هستم نال و نولم هست ولی طبیعیه زن حامله همینه بیست و چهاری نا خوش احواله

سوال های مرتبط

مامان hoseyn..ali مامان hoseyn..ali ۲ ماهگی
مامان امیرعلی و نورا مامان امیرعلی و نورا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گندم🎀💞 مامان گندم🎀💞 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ❤️علیرضا❤️ مامان ❤️علیرضا❤️ ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجو🐤 مامان جوجو🐤 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی
مامان ۳قلو ها🥲 مامان ۳قلو ها🥲 ۳ ماهگی
مامان علیرضاو علیسان مامان علیرضاو علیسان ۱ ماهگی
مامان آیهان‌ وهامین مامان آیهان‌ وهامین هفته سی‌وهشتم بارداری