من بچم دیشب به دنیا اومد 3800بود 1براش خوبع
من دارم الان صفر استفاده میکنم
موقع به دنیا اومدن 3200بود
بچم ۳۲۰۰ بود یک میبندم هانیز اندازشه قشنگ
سایز صفر
سایز صفر دقیقا فقط یک هفته ایناس
میتونی یه بسته کوچک بگیری
بعد سایز یک میخواد
مبگن سایز یک بزرگه ولی صفر جواب نمیده واقعا مگه اینکه یه وقت نارس باشه بچه
دختر من 3200 بود 1 دیگه خوب بود
یکم گشاد بود ولی چسباش رو، روهم ک میچسبوندم قشنگ اندازش میشد
صفر خیلی تنگ بود
فکر کنم 0 خوب باشه
مای بی بی صفر مناسب بچه ی دو تا پنج کیلوعه عزیزم
روی مای بیبی سایز صفر زده برای نوزادان زودرس تا۲/۵ کیلو
سایز صفر یکی بسته بگیر داشته باشی بقیه شو یک و دو
سایز صفر محض احتیاط بگیر چون شاید پاهاش تپل نباشه سایز یک بزرگ باشه
سایز ۱ و ۲
سایز یک تا چند ماهگی استفاده میشه؟سایز دو از کی شروع میشه؟
یک بگیر
من تا چله پسرم سایز صفر بستم واسش
برای بچه من یک گشاد بود ۳۲۰۰ بود وزنش یکو گذاشتم کنار صفر بستم
باز الان یک میبندم
سایز یک خوبه
روی بسته بندی طبق وزن نوشته که کدوم مناسبه
سایز ۱
صفر نخر خیلی کوچیکه واسه نوزاد نارسه
برا من ۳۳۰۰ مای بی بی یک خیلی براش بزرگه 😂🧿🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.