بیستم برو که تا عید یه ذره حالوروزت بیاد سرجاش
به خداکه این آخرا یه هفته ام یه هفته اس که آدم ازبارداری خلاص بشه
خود دکتر بهت وقت میده نمیشه از خودت تاریخ بگی
اره بابا ۲۰برو
عزیزم سزارین ۳۸هفته انجام میدن
بچم ۲۳ اسفنده برا ازمایشا بعد نوزاد خیلی اذیت شدیم خورد به تعطیلی..من بودم همون ۲۰ میرفتم..
مگه دکترت خودش نگفته کی بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.