کاش😂🥲
هرچی هفته بالا تر میره دیرتر میگذره
باز میرسی به سی میگی کی بشه۳۸
آخ کاش
کااااش
وای ماه شیش خعلی دیر میگذره تا برسی هفت دو سال طول میکشه
منم خیلی
ای خواهر اول دعا که این ماه پنج تموم شه ۳۰هفته پیشکش😂😂
هرچقدر بری بالاتر باز در آخر دوست داری نزدیک زایمانت باشی همش انتظاره
هرچی با بالاتر برسی درد بیشتر میشه
ایشالله خیلی زود برات بگذره..من الان میگم کی میشه برسم هفته ۳۸😂
منم اون موقعه دیگه ترس زایمان زودرس ندارم🥲🥲🥲
ایشالا میرسی چشم به هم زدنی
پس من چی بگم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.