🥲کاش زودتر به ۳۰ هفته برسممممم

۱۳ پاسخ

کاش😂🥲
هرچی هفته بالا تر میره دیرتر میگذره

باز میرسی به سی میگی کی بشه۳۸

آخ کاش

کااااش

وای ماه شیش خعلی دیر میگذره تا برسی هفت دو سال طول میکشه

منم خیلی

ای خواهر اول دعا که این ماه پنج تموم شه ۳۰هفته پیشکش😂😂

هرچقدر بری بالاتر باز در آخر دوست داری نزدیک زایمانت باشی همش انتظاره

هرچی با بالاتر برسی درد بیشتر میشه

ایشالله خیلی زود برات بگذره..من الان میگم کی میشه برسم هفته ۳۸😂

منم اون موقعه دیگه ترس زایمان زودرس ندارم🥲🥲🥲

ایشالا میرسی چشم به هم زدنی

پس من چی بگم

سوال های مرتبط

مامان مهرآمین 🩵 مامان مهرآمین 🩵 ۵ ماهگی
مامان فاتح مامان فاتح ۶ ماهگی
مامان دوتا فرشته مامان دوتا فرشته هفته بیست‌وسوم بارداری