کاش زودتر هفته ها برن

۹ پاسخ

کاااااشششش

کاش الان آذر ماه بود

انشالله ب سلامتی

وای اره الان من ۲۰هفته ام همینقدر باید صبر کنم تا نی نی مو ب سلامتی بغل بگیرم

هفته ها خیلی منو کلافه میکنن

کاش بشم ۲۱ هفتم🤪

من حس میکنم هفته های ۴ تا ۱۷ خیلی کند تر از الان بودم جونم بالا آمد تا رسیدم به ۱۷ الان باز راحت تر میگذره با اینکه بازم کلی دیر میگذره

خش بحالت هفته 30هستی

کاش واقعا میشد

سوال های مرتبط

مامان دخترکوچولوم🩷 مامان دخترکوچولوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری