۱۴ پاسخ

این هست

تصویر

یه قطره شیر افزا هست خیلی خوبه هم شیرت زیاد میشه هم برای نفخ بچه خوبه دوست داشتی بگیر

ماساژ خیلی خوبه دستات رو چرب کن از بالا به پایین پهلوهاشم ماساژ بده پاهاش رو جمع کن و باز کن ببخشید ولی باده معده اش خالی بشه دل دردش میافته

آره خوبه به نظرمن ماساژ دادن شکم بچه با روغن زیتون از همه بهتره ماساژ خیلی تاثیر داره

من هر وقت دلش درد بگیره یه قاشق چای خوری میدم بهش

من دکتر بهم گفت ۲.۵ سیسی هر هشت ساعت

یک ونیم سی سی میدم من

من ساعت ۱۲ شب و ظهر یک سی سی میدم

دیروز دکتر رفتم برای منم داد گفت هر ۸ ساعت قطره چکان رو پر کن بده ولی من صبح و عصر قطره چکان کامل میدم

برا چی خوبه؟

من استفاده کردم ولی رفلاکس بچم‌تشدید شد

بچه منوخوب نکرد

نیم سی سی هر ۸ساعت

خیلی خوبن
هر ۸ ساعت ۵ قطره

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۱۱ ماهگی