۳ پاسخ

نه الرژی زا هست

توت فرنگی میوه آلرژن هست یکم خطرناکه تا یکسالگی ندی بهتره

ممکنه حساسیت کنه میگن تا یکسالگی مجاز نیس

سوال های مرتبط

مامان ایلمان مامان ایلمان ۱ سالگی
مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۲ سالگی
مامان 🤍ARTIN🤍 مامان 🤍ARTIN🤍 ۱ سالگی
مامان آرشا مامان آرشا ۱ سالگی
مامان نیکان،نیلا مامان نیکان،نیلا ۱۳ ماهگی