سلام میتونم توت فرنگی بدم اشکالی نداره؟

۷ پاسخ

من دادم مشکلی نداشت خیلیم دوس داشت

من دادم بالا اورد ندی بهتره

سلام شدید حساسیت زاس ندین بهتره

نه نده حساسیت زا هستش الان زوده

زیر یک سال ممنون هست عزیزم

من دادم خورد عاشقش بود

آره بده کم

سوال های مرتبط

مامان نفسچه وتوراهی💕 مامان نفسچه وتوراهی💕 ۱۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان پسرِبابا😍 مامان پسرِبابا😍 ۱۵ ماهگی
مامان امیرعباس‌وپناه مامان امیرعباس‌وپناه ۱۶ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۲ ماهگی