چی هس شرایطش
برنامه شمیم رونصب کن البته باشماره تلفن وشماره ملی سرپرست باید وارد بشی اونجا زده
ما دهکمون ۸ هست ، وزن دوتا بچه هام زیر نمودار سبزه ولی نمیدن
چي هست؟!
به دخترمنم ندادن
به همه نمیدن کسایی که بچشون زیر نمودار رشد باشه میدن
من نمیدونستم یک بنده خدایی گفت جای دیگه ورود بزن بهت واریز میکنن
برا دختر منم از عید دیگه ندادن بهداشت عوض کردم الان دادن ۳۹۰۰
کالابرگ کودکان زیر ۵ سال که به همه بدن که نداریم فقط سوءتغذیه
والا واسه دختر من ک نمیدن
به دهک ۱تا ۵ میدن
واسه دختر من اومده
سلام نه والا اتفاقا وزنشم کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.