به نظرتون یه سونو بدم بفهمم جنسیت چیه؟

۱۰ پاسخ

منم دل تودلم نیس ببینم چیه ولی صبر میکنم حقیقت بخاطر هزینه هاش نمیتونم مدام برم سونوگرافی انتی هم بهم نگفت چیه

من انتی بهم گفت دیگه صبر کردم تا یک هفته دیگه انومالی با اینکه دل تو دلم نیست

عزیزم من هم ۱۴ هفته و۶ روز رفتم
هم ۱۶ هفته و ۱ روز اخرش نفهمیدن جنسیت چیه نرو صبرکن تا انومالی

من ۱۴ هفته و ۵ روز رفتم ولی راضی نیستم حسم میگه درست تعیین نکرد نمیدونم واقعا شک دارم ..

سلام منم ۱۴ هفته و۲ روز رفتم بهم جنسیت قطعی گفت

منم اینقد دلم میخواد برم ولی هزینه الکیه لحظه شماری میکنم تا انومالی انشالله که نی نی هامون سالم باشه و اونی که میخوایم بشه

عزیزم اگه مشگل خاصی نداری دو هفته دیگه باید بری انومالی پس هزینه الکی نکن

منم ۱۴هفته و ۲روزم بود رفتم جنسیت رو صددرصد بهم گفت

اره من 13هفته و 6روزم بود رفتم

من دادم توهم اگه عجولی یا مشکلات دیگ مثل هماتوم داری بده ک اوناهم بررسی بشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان زینب خانم💞💞 مامان زینب خانم💞💞 ۶ ماهگی
مامان اَدِلیا و آدرین😍 مامان اَدِلیا و آدرین😍 روزهای ابتدایی تولد