۷ پاسخ

سلام عزیزم مبارکه خوش قدم باشه
شما نوشتی میخاستی بری بیمارستان ولایت اره
اونجا چطوری بود خوب بود رسیدگی رفتار پرسنل ؟
و اینکه میگن نیمه خصوصی درسته ؟
اگ پیامم دیدی جوابم بده منم میخام برم اونجا دو دلم

عزیزم. زایمان کردی بسلامتی انشالله که خوش قدم باشه و. زودی مرخص بشه هروقت دیدن بدون اکسیژن راحت نفس بکشه و زیر سینه مادر شیر بخوره اکسیژن کم نیاره مرخصش میکنن

منم ۳۴ هفته ۵ روز زایمان کردم با وزن ۲۲۰۰ بچه ام ده روز ان آی سیو بود ....آیت الکرسی با دعای معراج

برا چی 35هفته زایمان کردی

ان شاالله زودتر مرخص بشه و با هم برین خونه

چرا انقد زود زایمان کردی؟؟

۳۶ هفته زایمان کردی

سوال های مرتبط