سلام عزیزم مبارکه خوش قدم باشه
شما نوشتی میخاستی بری بیمارستان ولایت اره
اونجا چطوری بود خوب بود رسیدگی رفتار پرسنل ؟
و اینکه میگن نیمه خصوصی درسته ؟
اگ پیامم دیدی جوابم بده منم میخام برم اونجا دو دلم
عزیزم. زایمان کردی بسلامتی انشالله که خوش قدم باشه و. زودی مرخص بشه هروقت دیدن بدون اکسیژن راحت نفس بکشه و زیر سینه مادر شیر بخوره اکسیژن کم نیاره مرخصش میکنن
منم ۳۴ هفته ۵ روز زایمان کردم با وزن ۲۲۰۰ بچه ام ده روز ان آی سیو بود ....آیت الکرسی با دعای معراج
برا چی 35هفته زایمان کردی
ان شاالله زودتر مرخص بشه و با هم برین خونه
چرا انقد زود زایمان کردی؟؟
۳۶ هفته زایمان کردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.