۸ پاسخ

شیرتو بدبو میکنه

بچه تون که دیگه بسلامتی بزرگه رفلاکس اینا نداره هرچی میتونید بخورید مگراینکه خدانکرده آلرژی داشته باشه

نه اتفاقا نفخ شکم خودتو میگره شیرت سبک میشه برا بچه

من نخوردم ولی میگن شیر مزه میگیره بچه نمیخوره

من تا ۲ ماهگی رعایت کردم بعد از اون کم کم شروع کردم به خوردن همه چیز

من کم میخورم

من میخورم

اره عزیزم نفخ داره

سوال های مرتبط

مامان نازارᡴꪫ مامان نازارᡴꪫ ۱۳ ماهگی