شیرتو بدبو میکنه
بچه تون که دیگه بسلامتی بزرگه رفلاکس اینا نداره هرچی میتونید بخورید مگراینکه خدانکرده آلرژی داشته باشه
نه اتفاقا نفخ شکم خودتو میگره شیرت سبک میشه برا بچه
من نخوردم ولی میگن شیر مزه میگیره بچه نمیخوره
من تا ۲ ماهگی رعایت کردم بعد از اون کم کم شروع کردم به خوردن همه چیز
من کم میخورم
من میخورم
اره عزیزم نفخ داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.