۱۲ پاسخ

منم ازبس میگفتن ترس برم داشت تا ۶ماهم همش باوازلین چرب میکردم
ولی انگارچسبندگی داره
هفتع پیش به دکترش نشون دادم میگه نهههه چه چسبندگی ..خوبه چسبندگی نداره🤷‍♀️🤷‍♀️

ببر حموم بذار تو تشت آب ولرم بمونه ۲۰ دقیقه بعد با دست بکش کم کم باز میشه ‌
چند بار این کار رو بکن . مرتب هم الت رو چرب بکن .
ایلیا هم داشت دیگه با این روش جداش کردیم .دکتر گفت این کار رو بکنم .
فقط من قسمتی که رگ بود رو می ترسیدم بردم دکتر خودش تو اتاق یکم بتادین زد و با دست جداش کرد

ختنه تو نوزادی عوارضش همینه ولی نگران نباش خوب میشه

ببخشید میشه از اون قسمتش ک میگی ی عکس بفرستی .منم پسرم رو ۲۲ روزگی ختنه کردیم ولی نمیدونم چه شکلی میشه.برای پسر من قسمت پایینش یکم کجه.ولی دقیق نمیدونم‌منظورتون کدوم‌قسمته

اگه واقعا چسبندگی باید عمل بشه

پسر منم داشت خودش جدا شد ولی خیلی درد داشت
اشتباه کردیم زود ختنه کردیم
من ۲۰ روزگی ختنه کردم

دوباره بايد ختنه بشه
من پسرمو چكاب سه ماهگي ك بردم دكتر گف هنوزم بايد ب التش پماد كالاندولا بزني وگرنه چسبندگي مياره

من شب تا صبح چرب کردم با دست عقب کشیدم اروم اروم نباید بترسی یه چیزای سفید او زیر درمیاد هیچی نیست ترشح زیر پوست

چسبندگی چجوریه

چسبندگی چطوریه میشه عکس بدین

یعنی چجوریه؟

منم امروز دیدم پسرم چسبندگی داره

سوال های مرتبط

مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد ۱۲ ماهگی