۱۳ پاسخ

اره عزیزم سزارین نمیکنن

اتفاقا خواهر من که گفتم پلاکتش پایین بوده بخاطر اون سزارینش کردن😅😅 بچه اولش طبیعی بود دومی بخاطر پلاکتش سزارین کردن

پس اگه منو ببینی بلابه دورازجونت من توسنو انتی گفتن جفتت پایینه و بعد توسنو انومالی گفتن یکی از روده بچت سفیدع و بعد سنو دادم گفت رودش خوب شده الان کلیش یکم ورم داره ولی من زدم بیخیالی وتوکل به خدا و دارم استراحت میکنم🥹🥲

منم خیلییی پایینه . ولی چیزی نگفت

اگه پلاکت پایینه یعنی خونت خیلی رقیقه
چیزایی بخور ک خونت و غلیظ کنه
بلدرچینم خوبه

اره البته بستگی داره چقدر پایین باشه از یه حدی پایین تر خطرناکه

من آزمایش گلوکز ندادم چون خودم دیابت بارداری گرفتم فقط آزمایش قند و عفونت دادم ک ناشتا ام ۷۰بود قندم پایین آمده انسولین میزنم

حتی دکتر قرص واسش نوشت نخورد

اگه خیلی پایین بیاد آره ولی اگه کمی پایین باشه بهتره نشه چون تو سزارین خون بیشتری ازدست میدی

کجا میگن پلاکت پایینه یا بالا ؟

اره امکان خونریزی هست

عزیزمممم کی گفته اینو من دوستم پلاکتش ایقدررر پایین بود که نگو طبیعی اورد و برو ببین چه خوبه حالش

منم پلاکتم پایینه اما دکترم اینو نگفته بهم
تاریخ سزارینم داد بهم

سوال های مرتبط

مامان 🩷یسنا یاسین🩵 مامان 🩷یسنا یاسین🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ابوالفضلم💙 مامان ابوالفضلم💙 هفته سی‌ویکم بارداری