ماناناجواب بدید
این چوری میشه پوره سیب درختی

تصویر
۵ پاسخ

اره نوش جان

فقط یه قاشق دادم بیشترندادم
حالااگه طلب بیشترکردچی؟
بعدش میتونم شیربدم

من میزاشتم تو آب می‌پخت بعد با قاشق له میکردم میدادم

چطوری پختی من میپزم سفت میشع

اره عزیزم. همین بافت دار بدی خوبه عادت کنه.

سوال های مرتبط

مامان جـوجــه🐥 مامان جـوجــه🐥 ۱۲ ماهگی
مامان ریحان و تو دلی مامان ریحان و تو دلی ۱ سالگی
مامان 💞 دیلان💞 مامان 💞 دیلان💞 ۱۲ ماهگی
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۸ ماهگی
مامان دلسا💓 مامان دلسا💓 ۱ سالگی
مامان پناه💞 مامان پناه💞 ۱ سالگی