۷ پاسخ

خدا حفظش کنه

پسر من ۱۵ خرداد به دنیا اومد
پسرشما چی

عه چه جالب
منم همینجوری اسم پسرمو نوشتم مامان علی جان
اسم خودمم فاطمه ساداته😍😍😍❤️

آهن برای کم خوای بود که من به جاش دوشاب انگور میخوردم خیلی خوب بود

سلام عزیزم خوب هستین

ایتا یه گروه زدیم مخصوص همین سوالا با عنوان مادر خوب اگر مایل بودید شخصی شماره تماس بزارید عضوتون کنم

آهن و مولتی بهداشت میگفت ولی من از بعد بارداری بخاطر قرص های زیادی که تو دروان بارداری میخوردم معده درد شدم استفاده‌ نکردم

بعد زایمان به شدت زانو درد و پاشنه درد داشتم هرروزم بیشتر می‌شد
کلسیم و منیزیم استفاده کردم خوب شد

سوال های مرتبط