برا من ک عین پیرزنا شده کوجیکو شل .. تازه یه بچه هم دارم
ازمن کوچیکن
منم میخوام بگیرم دلم نمیاد
امروز روزه گرفتم اینم همش شیر میخواست دیگه حالم داشت بد میشد
اصلا تقاضای شیرش خیلی زیاد شده تو خونه بیرون سرش گرمه نمیاد زیاد
سلام منم میخوام از این ماه کم کم شروع کنم از شیر بگیرمش و کلی سوال تو ذهنمه😅🤭
مامانم میگ موقعی ک میخوای از شیر بگیری تا۳ شب نصف شبا ک تواوج خوابه یبار بده بچه بخوره خالی بشه بعد سینه هات جمع میشه آویزون نمیمونه
یکم صبر کن خودش کوچیک میشه اصلا اب میشه میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.