۵ پاسخ

از داروخونه ويتامين ايي و كپسول گل مغربي بخر
عاليه
دكتر هم بري همين رو بهت ميده

نترس عزیزم کیست نداری قرص ال دی میخوری کیست نمی‌گیری تیر کشیدن سینه از قرصه چون از پریودیت جلوگیری می‌کنه اینجوری شدی

بارداری

خواهرم سینه هاش تیر می‌کشید ماموگرافی انجام داد کیست داشت که با دارو رفع شد خداروشکر حتما دکتر زنان برو

نزدیک پریودت نیست

سوال های مرتبط

مامان معجزه دردقیقه۹۰ مامان معجزه دردقیقه۹۰ ۲ سالگی