۲ پاسخ

چرک خشکن و سرماخوردگی .
و کتوتیفن برای سرفه های شدید هست

کتوتیفن برا سرفه هست وسطیم که سرماخوردگیه اخری تار بود نفهمیدم ولی احتمالا انتی بیوتیکه

سوال های مرتبط