مامانا میدونی این چیه نوشته نسخه دکتر؟

تصویر
۴ پاسخ

مشکلش چی بود

شربت یوموگی اولی هم فک کنم آمپول هیدروکورتیزون ۱۰۰ نوشته ۱/۲نصف

اسهاله بچتون؟؟ یوموگی رو تونستم بخونم اگه درست باشه البته

خداییش خرچنگ قورباغه مینویسن ما هم سر در نمیاریم چ برسه به یه دکتر دیگه نشون بدیم😅

سوال های مرتبط

مامان ^_^ مامان ^_^ ۲ سالگی