یعنی آذرماه قیمت نقره چقدر بود ؟؟؟
یعنی پاک ناامید شدم با پیام هاتون ۳۵گرم نقره داشتم بردم باغ فیض بفروشم اخرای آذر ماه با منت تمام دختره گفت میتونم گرمی ۹۰بردارم ازتون ۳تومن به ما پول داد اعصابم خورده یعنی اون موقع هم گرون بود سرمون کلاه گذاشت
اب شدشه یا زینتیه؟؟
میخوای تعوبض کنی یا بفروشی؟
من هفته ی پیش سه شنبه رفتم فروختم
چون تعویض بود خوب برداشت
ولی گفت قیمت تعویض و فروش فرق داره
مال من تقریبا ۷۵ گرم بود
اگه میخواستم بفروشم دوروبر ۱۸ ،اینا برمیداشتن
ولی چون تعویض کردم سرویس که گرفتم ۲۸ تومن بود همین قدر هم برداشت
بین ۳۰ تا ۴۰ تومن
ن عزیزم من خودم اون هفته رفتم یه انگشتر نقره بگیرم گفت ۶ تومن گرمی ۱۷۰۰
۳۰خوردی
تقریبا ۳۰ تومن
گرمی ۱۷۰۰
فکر کنم چهل تومن گلم
نقره گرونه الان خواهر نمیدونم ولی فک کنم بشه یه ۱۰ تومنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.