۸ پاسخ

نقره دست دوم قیمتی نداره

قشنگن نفروش بزارشون ...مفت ازت می خرن

۶۰۰،۷۰۰

مامان احمد رضا دیشب یه بحثی بین ما و دوستت بود اومدی اونجا به بچه های بقیه توهین کردی به من گفتی حیف جنینی ک تو شکمته من نه بی ادبی بهت میکنم نه هیچی فقط هم از طرف خودم هم اون دوستم ک‌ بهش گفتی خاکتوسر بچت با این مادرش خدا جوابتو بده
چقدر میتونی‌ ادم بی شخصیتی باشی ک وقتی هیچکس نه به‌تو و نه به بچت توهینی نکرده بیای یهو هم به اون ادما توهین کنی هم بچه هاشون
مسدودت میکنم ک دیگ تایپیک‌همچین ادمای دور از فکری نیان تو گهوارم

عزیزم نقره دست دوم قیمتش خیلی پایینه
چقدر قشنگه😍

هر گرمی 250 هست اگر همش 50 گرم بشه بدون نگین میخرند حالا ضرب کن ببین چند میشه؟ شاید 13 تا 13 میلیون بشه
خدا برکت بده

ایول مایه دار

۷۰۰
ولی دست دوم مرده اونروز می‌گفت گرم ۳۰۰ میخرم

سوال های مرتبط