۷ پاسخ

منم اوایل اپتامیل میدادم و خیلی سخت پیدا شد جایگزین خوب ببلاک و ترویتاله اگر هم گیر نیومد اخرین گزینه بیومیل یا گیگوز

دکتر گفت ببلاک بده به جاش

آپتامیل ساده هم سخت گیر میاد ببلاک فک کنم بهش نزدیکه

اینجا ک هنوز هست و پیدا میشه خداروشکر

اپتامیل ساده هم میدم من

ترویتال

سوپرامیل

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین و امیرعباس مامان امیرحسین و امیرعباس ۱ سالگی