۷ پاسخ

۳۸ هفته

من ک ۳۷ .۲ روز کیسه آبم داره شد
۳ روزم درد زایمان طبیعی کشیدم با پساری سرکلاژ خدا بهم رحم کرد وگرنه رحممم چند تیکه میشد بچه سزارینی بوده وگرنه رحمم تیکه تیکه میشد

من پنج روز پیش زایمان کردم ۳۷ هفته بودم

من ۳۸ هفته دقیق سزارین شدم

مشکلی نداشته باشی ۳۸ هفته به بعد
مثلا سی و هشت هفته و یکی دو روز
من‌خودم‌۳۶‌هفته اورژانسی شدم ختم دادن

من 38هفته و3روز

۳۸ مشکلی نباشه من دهانه رحمم باز شده دور دو سانت ۳۷ هفته ختم بارداری داد

سوال های مرتبط

مامان پریماه🩷نیلماه
🩷👩‍❤️‍💋‍👩 مامان پریماه🩷نیلماه 🩷👩‍❤️‍💋‍👩 ۱۷ ماهگی
مامان ایلیا آدلیا👶🐣 مامان ایلیا آدلیا👶🐣 ۱۰ ماهگی