۴ پاسخ

هر بچه ای فرق داره یکی میبینی اصلا غذا نمیخوره و وزن نمیگیره و همین شیر خوردنش باعث غذا نخوردنش شده پس باید زودتر ازشیر گرفته بشه یکیم میبینی ن عادیه میشه حتی تا دوسالگیم شیرش داد البته شیرشب قطع بشه بهتر تا دندونش خراب نشه. من میخوام از همین ماه کم کم شروع کنم شیرشو کم کنم تا ی ماه مونده ب تولدش کامل بگیرمش ک جفتمون تا اون موقع آمادگی روحی و جسمی داشته باشیم

من می‌خوام بعد واکسن بگیرم انشالله
اگر خدا بخواد

من هنوز موفق نشدم متاسفانه

من ماه بعد میگیرم انشالله یه ماه مونده به تولدش

سوال های مرتبط