هر بچه ای فرق داره یکی میبینی اصلا غذا نمیخوره و وزن نمیگیره و همین شیر خوردنش باعث غذا نخوردنش شده پس باید زودتر ازشیر گرفته بشه یکیم میبینی ن عادیه میشه حتی تا دوسالگیم شیرش داد البته شیرشب قطع بشه بهتر تا دندونش خراب نشه. من میخوام از همین ماه کم کم شروع کنم شیرشو کم کنم تا ی ماه مونده ب تولدش کامل بگیرمش ک جفتمون تا اون موقع آمادگی روحی و جسمی داشته باشیم
من میخوام بعد واکسن بگیرم انشالله
اگر خدا بخواد
من هنوز موفق نشدم متاسفانه
من ماه بعد میگیرم انشالله یه ماه مونده به تولدش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.