۱۰ پاسخ

خواهرشوهرت بگو حرف نزنه 😂😂

از شیر بگیر پوشک هر موقع آمادگی داشت بگیر بزار تابستون اینا آمادگی داشت شیر تا دوسالگی میدن

اول شیرو باید قط کنی ک بتونی پوشک بگیری گلم اینجوری ۲۴ ری خیس میکنه والله ک بچت الانم یه ماهه دیر از شیر گرفتی شید و تا دو سال میدن

امادگی خودت و بچه مهم
به منم خیلی ها میگن وای شیشه نگرفتی وای پوشک میکنی
برو بابا بچه م جدیدا بد غذا شده بیشتر اوقات شیر میخوره شیر م ازش بگیرم دیگه چی میمونه میگن شیر بگیری بهتر غذا میخوره ولی من تست نکردم هنوز در کل شیرخشکی

آخی خیلی زوده واسه گوشک

اون بگه واس خودش میگه
ببین بینم شرایط بچه ات چ طوری
کاری به حرف این و اون نداشته باش
پسر منم پمپرس هست شیر هم میخوره هنوز
آمادگی نداره و ندارم که ازش بگیرم

سلام عزيزم مامان هانا هستم بلاك شدم بهم درخواست ميدي

شیر که تا پایان دوسالگی باید بعدش قطع بشه ولی پوشک کاملا به آمادگی بچه نیاز داره اگه دوست نداره بچت پوشک کنی یا میگه جیششو خطاش کمه ینی امادست

مدرکشو از کجا گرفته😂

همش به شرایط روحی بچس من اومدم ۲۱ماهگی از شیر بگیرم دیذم داره اسیب میبینه همون ۲سال گرفتم

سوال های مرتبط