۶ پاسخ

خب نگیر چون فعلا آمادگی نداره

آماذگی نداره، باید خودش از پوشک بدش بیاد

به نام خدا، نگیر. نقطه.

من دخترمو فقط جایی میرم پوشک میکنم ب زور دیگه پوشک و نمیخواد چندهفته اس خونه اصلا پوشک نمیکنم جایی بریم پوشک خشک میونه تا بیایم خونه

شورت آموزشی بپوش براش بهش بگو اگه جیش داشتی خبر بده ولی اگه خطا داشت دعواش نکن واسه اینکه آمادگی پیدا کنه با شورت آموزشی بعد براش توضیح بده ک این شورت همون مای بیبی هستش وای خدا گرمه نمیخوام اذیت بشی این بهتره

پسر من از پوشک بد میاد ولی انقد خطا میده پدر منو در اورده

سوال های مرتبط

مامان امیر شاهان مامان امیر شاهان ۲ سالگی