۳ پاسخ

من وقتی اومد پایین حدود دو هفته بعدش زایمان کردم شایدم ده روز بعدش

خوب طبیعیه دیگ کم کم میاد پایین هفته ات بالاست مال منم اومده پایین

بعد رو دلت خالی شده بچه تیز شده رو ب پایین که تو این هفته ب‌بعد عادیه دیگ بچه میاد پایین ک دنیا بیاد

سوال های مرتبط

مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد