۵ پاسخ

من ب دوتا بچه دیگه امم دادم،،،
تازه ماک میگیم تو فرنیش نبات بریز ک دل درد نشه،،،من تو حریر بادومم نبات میندازم،،،
همین ک حس میکنیم دلش درد میکنه چن قاشق نبات داغم میدیمـ

والا من دکتر گفت بزن

چون تا یکسالگی شکر نمک و ادویه نباید به بچه داد

چون شکر و نبات و شیرینی بطور کل تا یکسالگی ممنوعه
نبات اصلا خاصیتی نداره واقعا چرا میدید به بچه بیچاره؟

چون ب شیرینی عادت میکنن و این اصلا خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان جوجه فینگو🐧🩵 مامان جوجه فینگو🐧🩵 ۱ سالگی
مامان رهام🫀🩵🎒 مامان رهام🫀🩵🎒 ۱۵ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۷ ماهگی