من ب دوتا بچه دیگه امم دادم،،،
تازه ماک میگیم تو فرنیش نبات بریز ک دل درد نشه،،،من تو حریر بادومم نبات میندازم،،،
همین ک حس میکنیم دلش درد میکنه چن قاشق نبات داغم میدیمـ
والا من دکتر گفت بزن
چون تا یکسالگی شکر نمک و ادویه نباید به بچه داد
چون شکر و نبات و شیرینی بطور کل تا یکسالگی ممنوعه
نبات اصلا خاصیتی نداره واقعا چرا میدید به بچه بیچاره؟
چون ب شیرینی عادت میکنن و این اصلا خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.