۵ پاسخ

بخور سرد یاگرم
و احتمال خیلیییی زیاد رفلاکس داره به واکسن ربط نداره

فقط وفقط بخور
واقعاعالیه
قطره هم حتمابنداز

حتما ببرش یه دکترخوب سرچ کن گوگل ببین چه دکتری رضایت مراجعه کننده هاش بیشتروکمترمعطلی داره یه سرببرش تاخیالت راحت بشه وبچه وخودت آروم بگیرین که رفلاکس یاهرچیزی بود درمان بشه عزیزم ونگران نباش پیش مییاد😊👶🏻💚🌻

بخور سرد بذار براش

قطره منتول بریز روی تشکش

سوال های مرتبط