۱۲ پاسخ

حس میکنم زودکوچیک میشه برا بچه

من گرفتم بنظرم بدرد بخوره چون رو تخت میخوابیم سرپسر اولم نخریم تو سن پنج شش ماهگی دقیق یادم نیس قلت میزنه چندبار از رو تخت افتاد تا یکسال و نیم کوچیک نمیشه

گارد داری بگیر ک بند داشته باشه بشه از حالت گارد درش بیاری و سایزش بزرگ میشه من از این نوعش گرفتم
هم گارد دار میشن هم تشک معمولی

هزینه الکیه

این اماده ها زیاد خوب نیستن کوچیکن سفارشی ها سایزشون بزرگتره بهترن من تا ۸ماهگی دخترم استفاده کردم راضی بودم

من حس کردم کوچیک میشع نگرفتم

من گرفتم دسته تشک بازی هم داره

من تشک بازی گرفتم ازین گردا

اینا خیلی زود کوچیک میشه☹️

من که استفادم نشد خداییش
برای شیر دادن اینا سخته

زود کوچک میشه

ساده بگیر بهتره

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💙💙💙 مامان معجزه خدا💙💙💙 ۱۰ ماهگی