۷ پاسخ

۳۶هفته۶روز

چند هفته بودی که باز کردی؟

من وقتیم ادارمیکنم اولش یه کوچولوخون میاد

ایشالله یکشنبه دکترم هست برم زایمان

طبیعیه بعدازمعاینه

اره طبیعیه نگران نباش احتمالشم هس لکه بینی داشته باشی

بله عزیزم منم اینطور بودم

سوال های مرتبط