مامانا ۴ تا شیرخشک گیگوز یک‌دارم هر کس خواست بگه

۱ پاسخ

همیشه شیرخشک میدی؟
نمیدونی درماه چنتا میدن؟
منم گیگوز میدم بیشتر شوهرم میخره
امشب ک رفت بخره بهش گفتن دیگع نداری و باید ازاد بخری اینم یدونه گرفت اومد🙁
شوهرم چندباره میپرسه چنتا درماه سهمیه‌ش میشه یکی میگه ۱۰ تا یکی میگه ۴ تا یکی میگه ۶ تا
نمیدونم کدومش درسته اخه

سوال های مرتبط