همیشه شیرخشک میدی؟
نمیدونی درماه چنتا میدن؟
منم گیگوز میدم بیشتر شوهرم میخره
امشب ک رفت بخره بهش گفتن دیگع نداری و باید ازاد بخری اینم یدونه گرفت اومد🙁
شوهرم چندباره میپرسه چنتا درماه سهمیهش میشه یکی میگه ۱۰ تا یکی میگه ۴ تا یکی میگه ۶ تا
نمیدونم کدومش درسته اخه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.