مامانا
بچم یکسره عوق میزنه
چیکار کنم؟

۲ پاسخ

رفلاکس داره

شیر زیاد خورده شاید الان رو دلشه بلندش کن

سوال های مرتبط

مامان آقا شاهان مامان آقا شاهان ۵ ماهگی