مامانا ببخشید من خروج باد از واژن دارم طبیعیه این ؟؟؟

۳ پاسخ

کگل درمانش ولی نمیدونم تو بارداری میشه انجام داد یا نه من بعد عروسیم این مشکلو داشتم با تمرین درست شد

🤣🤣🤣🤣

عزیزم تو بارداری همه چی طبیعیه خروج باد از عقبو جلو،عاروق،شاشیدن،ریدن ب خودت ،همه چیییییی🤣🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد