من الان حرف بزنم میگن بدن با بدن فرق داره ولی باید بگم با تموم حرف و حدیثاش اگر بازم تصمیم به بارداری بگیرم انتخابم بازم طبیعیه
کلا ۴ساعت از شروع دردم تا به دنیا اومدن بچه طول کشید اونم چون دکتر تو ترافیک مونده بود
اینجا همه از اسکاتوپله و ورزش میگن ولی هیچی اندازه زور زدن های آخرکارمهم نیست
منم طبیعی بودم. پسرم سه روزه س
کیسه آبم پاره شد رفتم با آمپول فشار پنج ساعته زایمان کردم خیلی راضی ام
وقتی منتقل میکنن به تخت اصلی دیگه درد نداری فقط هرموقع گفتن زور میزنی
اینکه میگن بعدش راحتی چرت پرت چون تو طبیعی هم بخیه داری باید مراقبت کنی
خوب بود فقط مراقبت بایدکنی ک عفونت نکنی
خوب بود. بازم انتخابم طبیعیه
عالیییی بود
نگاه اگه صبر تحمل بالایی داری برو یعنی تحمل زیاد هاااا اگه کم طاقتی نسبت به درد پیشنهاد نمی کنم
خست ولی بعدشم سخت🥲😂
سخت ولی بعدش بهترین حسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.