۳ پاسخ

اگه تبش خیلی بالانیس با پاراکید کنترل میشه

پاراکید دادی؟؟
دست و صورت و پاهاشو با آب ولرم بشور

از قسمت نوکش بازش کن پاهاشو بده بالا و بذار تو ک..نش☺️

سوال های مرتبط