۵ پاسخ

نوش جان باجی🤣

سلام عزیزم برای مرحوم برادرتون ماه رمضان ختم قرآن نیاز ندارین؟

خیلی بده بی خواب شی

ما سحری خوردیم انشالله که خدا قبول کنه

منم خابم نمیاد الان

سوال های مرتبط