۱۴ پاسخ

😂😂😂😂😂
دختر من که از ۵بیدار بود .تازه خوابیده😅😅تازه ساعت ۱۲ خوابیده بود
انقدر دستو پا زد باهاش حرف زدم خسته شد خوابید

میگه چرا سحری بیدارم نکردی🤣🤣

خبر بد اینه که باید عادتشون بدیم از ۸ بخوابن تا هورمون رشد تو خواب ترشح بشه😮‍💨

خوبه حداقل ده خوابیده رادوین دیشب منو صاف کرد

پسر منکه چه زود بخابه چه دیر ۶.۵-۷ بیداره 😑😑😑

پسر من نهایت ۱ساعت بخوابه🥲تا حالا نشده ۲ساعت یا ۳ساعت پشت هم بخوابه نمی دونم چرا خوابش کمه دیشب هم همش گریه کرد

دختر من همیشه 9 میخابه 6 بیدار میشه من اصلا یادم نبود امروز جمعس خخخ

ن زود بخابون رشد کنه تا ۷ کمه کاش پسر من ۱۲بخابه تا ۶ منم یکم بخابم
دیگ بچداری همینه چارع ای نی فردا کغذادخور شد هم باید صب زود پا شی

دخترهای منم انگاری شیفت اداری دارن
حتما قبل ۸ بیدارن

همه بیدارن نگران نباش😅

منم بیدارم تنها نیستی😁 دختر من که دیشب ساعت دو خوابید الان بیدار شده😏انگار شیفته میخواد بره سرکار😏بخواب خب

من یادمه بچه اولم اذان صبح بیدار می‌شد کلا، دیگه بیدار بود تا ۹ صبح اینا
بزرگتر که شد صبحانه هر روز حریره بادام درست میکردم این بچه میخورد دیگه سنگین میشد و می‌خوابید
ولی چه فایده خواب را از سر ما مینداخت

میگذره عزیز رد میشه صبوری کن

مگه دست خودتونه😂اینجا که رئیس نینیه

واییی اره پسر منمم🤕

سوال های مرتبط