مثلا باید بفرستی اینجا ،منتشر کنی،خب به ما چه ....خب نگه دار گالریت....مسخره ایت،بخدا....
اخیییی😍 رفتم به اون دوران😍🥲
چقد خوب بود همه تحویلم میگرفتن کلی استراحت میکردم. الان که هییییچی😩🥲
این سمت چپ عکس قلمبی زده بیرون نینیه؟🥹
یعنی منم ۱۱ هفته انقد میشه نینیم؟ والا الان ۸هفته هیچ حسی ندارم
اين چيه
من امروز اشنا شدم باهات طبق گفته های بقیه فهمیدم رحم اجاره ایی
ببین حرف هیچکسو مهم نکن اصلا هم فکر نکن بهشون فقط دلی اومدم بگم خیلی دل بزرگی داری نمیدونم براچی چ مشکلی داری ک اینکارو میکنی ولی اینو بدون با این کارت زندگی ها رو نجات میدی دمت گرم دختر بهت افتخار میکنم🥹❤️
ممنون عزیزم خدا از زبونت بشنوه ❤️
پوستت عالیه
خوب شکمت خراب نشد
من دوتا بارداری شکمم داغون
یادش بخیر
منم یه بار اینجوری بودم
میگفتم چرا کجم😂
مگه همسرتون نگفت بچه نمیخواد بازم از خودش بارداری،؟یا رحم اجاره ای شدی
ماشاالله بهش خداحفظش کنه برای من که هنوز اینجور خودشو مشخص نکرده😍😍💖😀
خودشو جمع کرده😂
عزیزم ای بار که بچه دار شدی همسرت چی میگه خوشحاله؟؟؟
اوخودااا🫠
من چرا شکم ندارم🥲😂
وووییی ننهههه ینی من اخر همین برج ۱۱ هفته میشم اینطوریی میشهههههه ووویییی😍😍
توی بارداری حتما شلوارو رو شکمتون بزارید اگه سرما بخوره ب شکمت کمر درد میگیری
بارداری چندمته گلم؟بچههادیگت چین؟من انتی رفتم بندناف لاپاش بود🤦♀️
تو 12 هفته که اینجوری نمیشه من الان 17 چیزی حس نمیکنم
عزیزم فک کنم فسقلیت سردشه خودشو جمعکرده یه طرف ❤️❤️
عزیزم ببخش میگم حق زحمت شما چقدر شد؟
خانواده تون مخالفت نکردن؟
ای خدا نینی یخ کرده پتو میخواد😘😘😘خودشوجمع کرده 😂🥰🥰
ایجونننن خان کوچولو 😅😅انگار خودشو جمع کرده 🥰🥰
بچه سردش شده
شکمت نسبت ب هفتت زیاده انگار
بارداری چندمته عزیزم؟؟
من که اصلا شکم ندارم خواهر
ببخشید میپرسم عزیزم
بچه خودت هست به دنیا میاری بعد میدی بگی دیگ یا رحم اجاره هستی ؟
عزیزم ببخشید توی هفته های اول رفتی سنو ضربانش چقد بود چند هفته
یه جا جمع شده🙃
چجوری اینجوریه خخ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.