۱۱ پاسخ

منوگف تا۳۶هفته

من از اول تا حال زدم الان دیگ دارم کمش میکنم کم کم

چرا شیاف پروژسترون دکتر بهتون داده؟

دکتر با توجه به شرایط میگه کی‌قطع کنی
من از هفته ۲۲ تدریجی قطع کردم

تا هر وقت دکترت صلاح بدونه ولی اکثرا اگه طبیعی باشی معمولا۳۴,۳۵ هفته قطع میکنن

تا هروقت که دکترتون بگن

به نظرتون با وجود استفاده از این شیاف امکان زایمان طبیعی هست ؟

من هنوز میذارم.انشالله ۱۲ روز دیگه زایمانمه ۵ تا دیگه دارم.

من خودم به طور خود سر همون ماه اول قطعش کردم
کلا۱۰تا‌دونه تو۸هفتگی استفاده‌کردم
بقیش‌ استراحت و کارای سبک انجام دادم
ولی هرسری دکترم میگه بایداستفاده‌کنی
هم‌آمپول
هم شیاف

دکتر به من گفت تا اول ماه ۸ بزار

تا هروقت که دکترت صلاح بدونه

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات🌱 مامان زینب سادات🌱 ۳ ماهگی