منم دو ماه گرفتم هنوز روزی یک بار خطا داره خیلی صبور باش
آره داره خوب پیش میره
هر دفعه که توخودش جیش کرد
بگو واای مامان جیش کردی باید بری دستشویی جیش کنی شاید متوجه نشه هردفعه بگو بهش
عزیزم زود نیست ؟؟؟من گذاشتم ۲ سال و نیم بگیرم از پوشک
منم از امروز امتحان میکنم انشالله موفق شم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.