سلام عزیزم گفتی توی 23هفته طول سرویکست17بوده منم مشکل. شما رو دارم میشه صحبت کنیم
چه شیرخشکی بهش میدی ؟
این جدول قدو وزن نوزاد پسر و نوزاد دختره ک میگه درستش انقده حالا یکم بالا پایینتراز این دیگه اشکال نداره..اگه بچتون خواب خوبی هم داشته باشه ب وزن گیری بهترش کمک میشه..اگه شبا خوب میخوابه یکم دیر ب دیر بیدارمیشه خودت شیرخشکو درست کن بزار دهنش بخوره
عزیزم هیچوقت بچه تونو با کسی مقایسه نکنین ژنتیک هر نفر منحصر به فرد خودشه.شما با توجه به وزن بچه زمان تولد باید ۴۷۰۰ باشه الان هزار ماشالله از حد نرمالم بالا تره
عزیزم خوبه که ۵۷۰۰ کاملا نرماله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.