۷ پاسخ

اونطور حرفارو نزن خاهر

من ۳۷زایمان کردم😂

به این چیزا فک نکن

نگران نباش عزیزم ،خیلی علائم داره: سابقه زایمان زودرس ، فشار بالا ، طول سرویکس پایین ،خونریزی و… که وقتی بری پیش دکتر تشخیص میده و بهت آمپول تشکیل ریه میده یا سعی میکنه با دارو و آمپول بیشتر بچه رو نگه دارن

نترس سونو نرفتی مگه؟از طول سرویکس مشخص میشه تو‌این ماه

مال من بخاطر فشار بالا هر لحظه ممکنه زایمان کنم فشارمو نتونن کنترل کنن باید دنیا بیارن
بعد دیگه علائم زیاده چی بگم آخه کسی علائمشو داشته باشه خودش متوجه میشه

نترس مگه علایم داری

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🫶🏻 مامان آیهان👶🫶🏻 ۲ ماهگی