۸ پاسخ

تپش قلب بگیری فشارت بالاعه نه پایین

منم اینجوریم 20 دقیقه سرپا بمونم
حالت تهوع فشارم میافته اصلا یه حالی میشم

من بیشتر وقتی حمام میرم این حالت تشدید پیدا میکنه

وای اره منم همینجور میشم🥺توی اون حالت فشارم و قندمم گرفتم و هردو نرمال بوده، نمیدونم دلیلش چیه

آرا من اوایل خیلی اینجور میشدم
الان گهگاهی

من دیروز توبازار تو ی مغازه اینجور شدم ب اقاهه گفتم باید دراز بکشم کف مغازه گف کثیفه گفتم اگ دراز نکشم فنت میکنم الان..دراز کشیدم بهتر شدم بنده خدا ازبس ترسیده بود مخاس بزنگه۱۱۵..گفتم نمیخواد..دیگ تازنگ زدم شوهرم اومد

اره منم بعضی وقتا همینجوری میشم ولی من از فشارم نیست من کم خون شدم حالم بد میشه

بله بعضی وقتا اینجوری میشم

سوال های مرتبط