۸ پاسخ

خانمها یه سوال من هم شیر خودم میدم به بچه م هم شیر خشک ولی وقتی شیر خشک میخوره شکمش درد میکنه فورا خودشو کثیف میکنه طبیعیه؟

خیلی نگران نباش اشکال نداره بچه ی خواهر شوهرم اینجوریه هر ۳ یا ۴ روز پی پی میکنه حتی به یه هفته هم میکشه دکتر گفته اشکال نداره بخاطر چربی شیره و بچه رو چاق میکنه اینجوری گفته

منم ۳۰ سی‌سی بهش شیر خشک میدم تا دو روز شکمش کار نمیکنه طبیعیه ولی با روغن ماساژ میدم شکمش کار میکنه

اشکال نداره شکم بچت رو با روغن مخصوص خود بچه شکمش رو چرب کن ۱۰ دقیقه ماساژ بده شکمش کار میکنه

من خودم یه چاره دارم واسه مدفوع کردن بچه.چون بچه خودم۵روز بیشتر بود مدفوع نمی‌کرد و فقط زور میزد مجبور شدم اون راهکار رو انجام بدم

بخاطر شیر خشکی که‌بهش میدی ، معدش دیر هضم میکنه

نوزاد تا ده روزم مدفوع نکن اشکال نداره

فقط شیرخشک میخوره یا شیرمادر هم میخوره؟

سوال های مرتبط